Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zakres obowiązków:
-
- kontakt z klientem celem umówienia uruchomienia usługi szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego
- telefoniczne wsparcie serwisów związanych z podłączeniem i aktywacją usług
- wykonywanie telefonów do klienta, celem weryfikacji poziomu jakości wykonywanych usług
- przyjmowanie i wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych
- dbałość o realizację najwyższych standardów jakościowych obsługi Klienta
Nasze wymagania:
-
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- elastyczność trybu pracy
Mile widziane:
-
- doświadczenie obsłudze klienta
- podstawowa wiedza z dziedziny IT
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
-
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie/B2B,
w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - sprzęt/laptop do wykonywania zadań
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- możliwość pracy zdalnej
- możliwość podwyższania kompetencji zawodowych
- szkolenia
- pakiet opieki medycznej
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie/B2B,
Benefity:
-
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- brak dress code’u
- kawa/herbata
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail pracuj@laczpol.pl.