Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

    • kontakt z klientem celem umówienia uruchomienia usługi szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego
    • telefoniczne wsparcie serwisów związanych z podłączeniem i aktywacją usług
    • wykonywanie telefonów do klienta, celem weryfikacji poziomu jakości wykonywanych usług
    • przyjmowanie i wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych
    • dbałość o realizację najwyższych standardów jakościowych obsługi Klienta

Nasze wymagania:

    • wykształcenie minimum średnie
    • znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
    • swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
    • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
    • elastyczność trybu pracy

Mile widziane:

    • doświadczenie obsłudze klienta
    • podstawowa wiedza z dziedziny IT
    • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie/B2B,
      w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • sprzęt/laptop do wykonywania zadań
    • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
    • możliwość pracy zdalnej
    • możliwość podwyższania kompetencji zawodowych
    • szkolenia
    • pakiet opieki medycznej

Benefity:

    • spotkania integracyjne
    • parking dla pracowników
    • brak dress code’u
    • kawa/herbata

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail pracuj@laczpol.pl.